ניקוי שטיחים מקיר לקיר

שטיחים מקיר לקיר הפכו להיות פופולריים במיוחד כיום וניתן לראות אותם במשרדים רבים וגם בבתים ברחבי הארץ. בעוד ששטיחים רגילים ניתנים לניקוי פשוט יחסית, ניקוי שטיחים מקיר לקיר אינו יכול להתבצע בשאיבת אבק בלבד. לכן, חשוב להשתמש בשירותי ניקוי לשטיחים מקצועיים שיסירו את הלכלוך מהשטיחים ברשותכם ויותירו את הסביבה נקייה להפליא.

שיטות ניקוי שטיחים מקיר לקיר

הניקוי מתבצע בהתאם לסוג החומר המרכיב את השטיח; כיום ניקוי שטיחים יסודי מתבצע על ידי קרצוף יבש, קרצוף רטוב, שיטת האדים או ניקוי בשיטת האבקה כאשר חברות ניקוי יוכלו לומר לכם באופן מדויק איזו שיטה הכי מתאימה לשטיח במשרדכם או ביתכם.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר באחת השיטות הללו יסיר אלרגנים, חיידקים, ומזיקים הנמצאים עמוק בסיבי השטיח ואינם ניתנים לניקוי בשיטות רגילות. הניקוי מסיר גם כתמים שנוצרו על השטיח ומחזיר לו מראה חדש ונקי, מה שיוצר סביבה נעימה במיוחד.

מחיר ניקוי שטיחים מקיר לקיר

מחיר ניקוי שטיחים מקיר לקיר נקבע לרוב לפי השיטה הנדרשת ולפי שטח השטיח. חשוב לשאול מה המחיר של השירות לפני הניקוי כדי שתדעו מה הסכום הסופי שתצטרכו לשלם עבור הניקוי.

לאחר הניקוי המקצועי, מומלץ לנקות את השטיח אחת לשבוע עם שואב אבק ולהזמין שירות ניקוי שטיחים מקצועי אחת לכמה חודשים כדי לבצע ניקוי יסודי ולשמור על מראה נקי ונעים.

 

ניקוי שטיחים מקיר לקיר

תוכן עיניינים

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

צרו איתנו קשר בטופס

שירותי החברה

Call Now Button