ניקוי וילונות בבית הלקוח

ניקוי וילונות אצלכם בבית, או בעסק, הוא שירות שחוסך לכם זמן יקר. השירות גם משפר במידה ניכרת את הנראות של המקום, ויש עוד תועלת משמעותית: וילונות מלוכלכים הם וילונות שעלולים להפיץ בקטריות ונבגים, ולפגוע בבריאות שלכם. ניקוי מקצועי ויסודי הופך כל וילון לחדש, ואתם יכולים ליהנות מהמראה וגם לנשום אוויר נקי באמת.

זקוקים לניקוי יסודי של וילונות? רוצים לנקות ללא פירוק הוילון מהקיר?

וילונות בבית או בבית העסק מתאימים הן להצללה והן לעיצוב פנימי של המבנה. מכיוון שוילונות עשויים מסוגים שונים של בדים, הם תופסים אבק ולכלוך ואף ריחות של בישול. שירות מקצועי של ניקוי וילונות בבית הלקוח, יכול לאפשר לכם לחדש את הוילונות בתוך זמן קצר ללא צורך בפירוק הוילון ושליחתו לניקוי יבש. הניקוי של הוילונות מתבצע בהתאם לסוג הוילון ולצורת הפתיחה והסגירה שלו ולכן חשוב לפנות לחברה מקצועית המבצעת התאמה מדוייקת של עבודת הניקיון לסוגי הוילונות שלכם.

ניקוי וילונות גבעתיים ואיזור תל אביב

אם בית העסק שלכם או הבית שלכם ממוקם באיזור גבעתיים, רמת גן ותל אביב, יש לכם אפשרות להזמין שירות מקצועי לניקוי וילונות עד אליכם. שירות ניקוי וילונות גבעתיים, רמת גן ותל אביב מוצע לכם במחיר משתלם במיוחד דרך האתר עם שיטות ניקוי מתקדמות הכוללות שימוש בקיטור, שואבי אבק וחומרי ניקוי המותאמים לוילונות. השירות מאפשר לכם לחסוך בזמן ובעלויות ולא משאיר אתכם ללא וילונות כאשר הניקוי מתבצע עם וילונות תלויים. מכיוון שהניקוי לא מתבצע במכבסה, אין כיווצים והתקמטויות של בד הוילון ומסילת הוילון נשמרת באופן תקין.

ניקוי וילונות גבעת שמואל ואיזור בקעת אונו

גרים באיזור בקעת אונו? מחפשים שירות לניקוי וילונות גבעת שמואל, גני תקווה וקרית אונו? שירות מקצועי לבתי עסק ולאנשים פרטייים לניקוי יסודי של וילונות תוכלו לקבל מאחת החברות הותיקות בישראל בתחום – חברת חמישה כוכבים! החברה פועלת כבר למעלה מ-32 שנים וצוות החברה מנקה מאות וילונות בכל שנה ללקוחות באיזורים נרחבים בארץ. החברה משתמשת בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה ולבד הוילון על מנת להעניק לכם את התוצאה הטובה ביותר. אם אתם מחפשים ניקוי וילונות גני תקווה, קרית אונו וגבעת שמואל, חברת חמישה כוכבים היא הכתובת הקבועה שלכם. החברה מתמחה בניקוי וילונות גני תקווה, גבעת שמואל וקרית אונו ללא פירוק הוילון וללא ניקוי במכבסה העלול לפגוע בבד הוילון בטווח הארוך.

השיטות השונות של ניקוי וילונות בבית הלקוח

כשהניקוי של הווילון מתבצע אצלכם בבית או בעסק, הפעולה מתבצעת כמובן ללא מכונת כביסה. בהתאם נעשה שימוש בטכניקות שהוכחו כאפקטיביות ובחומרי ניקוי מתקדמים. אופציה אחת היא ניקוי יבש. בשיטה זו משתמשים בחומרים פעילים שיכולים להתמודד עם מגוון רחב מאוד של כתמים וסוגי לכלוכים. עוד יתרון משמעותי של הניקוי היבש הוא שאין פגיעה בבד, במרקם שלו או בגוון. בהתאם ניקוי יבש של וילונות מתאים למקרים שבהם הווילון הוא מבד עדין כמו פשתן או משי.

דרך פעולה נוספת היא ניקוי בקיטור חם. הטמפרטורה הגבוהה והמבוקרת, מאפשרת לאדים לחדור אל עומק הבד ולהסיר גם כתמים עיקשים מחומרים שכבר חלחלו פנימה. ניקוי וילונות בקיטור מתאים לבדים שנחשבים עמידים, ומחייב מיומנות גבוהה כדי להגיע לרמת ניקיון מקסימלית מצד אחד ומצד שני לא לגרום נזק לווילון.

אילו כתמים אפשר להעלים בעזרת ניקוי מקצועי של וילונות אצלכם בבית?

ניקוי וילונות בבית הלקוח מצליח, גם תחת המגבלה שקיימת כשמבצעים את הפעולה בבית או במשרד, להעלים את כל סוגי הכתמים. הכתמים הנפוצים ביותר הם כתמי אבק שנמצא בכל מקום ובכמויות גבוהות, כתמי פיח שמאפיינים וילונות במרחבים סמוכים לכבישים ובפרט צירי תנועה ראשיים, כתמים של אדים שומניים (למשל בווילון שמותקן בבית מלון בחדר אוכל או בקרבתו) וכתמי עובש.

בהקשר זה חשוב לציין שכתמי עובש הם לא “רק” מפגע אסתטי דוחה אלא גם סכנה תברואתית. העובש הוא למעשה פטריות, ואלה מפיצות נבגים. הנבגים חודרים לדרכי הנשימה של כל מי שנמצא בחלל ועלולים לגרום למחלות שונות. לנו יש יכולת מוכחת לטפל בעובש, ובנוסף אנחנו מקפידים לבצע כל ניקוי בדרך כזו שלא תשאיר רטיבות שעלולה להפוך לעובש.

שיפור משמעותי גם מבחינת הריח

תועלת נוספת של ניקוי וילונות בבית הלקוח היא הריח הנעים שמדיפים וילונות נקיים. מעבר למראה עצמו שחוזר להיות מרשים, ומעבר לאנרגיות הנעימות שמפזרים סביבם וילונות יפים ונקיים (בניגוד לתחושה המוזנחת של וילון מלוכלך), הניקוי שלנו מבטיח את סילוק כל המרכיבים של הלכלוך, כולל אלה שחדרו לעומק סיבי הווילון. כשכל החומרים הלא רצויים כבר לא קיימים, אין מה שידיף ריח לא נעים, וכשלוקחים בחשבון גם את חומרי הניקוי האיכותיים שבהם אנחנו משתמשים, קל להבין למה מושג שיפור גם בהיבט משמעותי זה.

ניקוי וילונות בבית הלקוח או במשרד במועד הנוח ביותר עבורכם

ניקוי וילון אצלכם בבית או במשרד חוסך לכם את הטרחה שבהגעה למקום שמספק את השירות. עוד טרחה משמעותית שנחסכת היא הורדת הווילון ולאחר מכן החזרתו למקום. כשמדובר על וילונות גדולים ולפעמים גם כבדים זוהי פעולה שגוזלת לא מעט זמן יקר, וגם הצורך לטפס לגובה וכמובן להתנהל בזהירות מקסימלית הופך את המשימה לתובענית.

על מנת שהניקוי יתבצע בלי שום טרחה מבחינתכם, ועם מינימום הפרעה לשגרה, אנחנו נגיע אליכם במועד הנוח ביותר מבחינתכם. כשמדובר על וילון בקליניקה, בית מלון או משרד, אפשר לתזמן את הניקיון שלו לאחרי שעות העבודה, כך שלא יהיה שום שיבוש לשגרת הפעילות במקום. בנוסף אנחנו מתנהלים ביעילות גבוהה ולכן משלימים כל ניקוי של כל וילון, גדול ומלוכלך ככל שיהיה, בזמן קצר ככל האפשר.

הזמנת ניקוי וילונות מקצועי בבית הלקוח

לניקוי וילונות בבית הלקוח התקשרו עכשיו למספר הטלפון של חברת חמישה כוכבים המופיע באתר, או מלאו את הפרטים שלכם בטופס רישום הפרטים המופיע בתחתית הדף. צוות החברה ישמח להגיע עד אליכם לבדיקת מצב הוילונות והתאמת שיטת הניקוי וחומרי הניקוי לכל וילון הנמצא בבית או בבית העסק שלכם.

מחיר ניקוי וילונות
תוכן עיניינים
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
WhatsApp
Email
LinkedIn
Facebook
צרו איתנו קשר בטופס
שירותי החברה
Call Now Button דילוג לתוכן