ניקוי שטיחים בעבודת יד

מעוניינים לנקות שטיח העשוי בעבודת יד? יש לנו פתרון מושלם עבורכם!

שטיחים איכותיים כגון פרסיים, סיניים ואפגאניים המיוצרים בעבודת ידע, נחשבים ליוקרתיים ביותר והטיפול בהם צריך להיות בהתאם. אם אתם מחפשים שירות לניקוי שטיחים בעבודת יד חשוב שתבחרו באנשי מקצוע מומחים בתחום. השטיחים הללו צריכים להיות טבולים באמבטיה מיוחדת עם חומרי ניקוי ייעודיים ועדינים כאשר הניקוי מתבצע באמצעות סירוק סיבי הבד עד לניקוי יסודי של השטיח. בתהליך הניקוי אנשי המקצוע גם מבצעים תיקונים הנדרשים בסיבי הבד על מנת למנוע קריעה של השטיח בטווח הארוך.

ניקוי שטיחים בבית לכל סוגי השטיחים

אם ניסיתם לנקות שטיח יוקרתי העשוי בעבודת יד באופן עצמאי, וודאי גיליתם שלא ניתן להגיע לעומק הסיבים ללא ציוד המותאם לכם. ניקוי שטיחים בבית מתבצע באמצעות ציוד מתקדם המותאם לסוג השטיח שלכם ועם חומרי ניקוי השומרים על צבע השטיח לאורך כל תהליך הניקוי. בחיפוש חברה לניקוי שטיחים, תוכלו למצוא את חברת חמישה כוכבים הנחשבת לאחת החברות המובילות כיום בישראל בתחום ניקוי שטיחים. חברת חמישה כוכבים פועלת כחברה לניקוי שטיחים כבר למעלה מ-32 שנים עם צוות מיומן מהטובים ביותר בארץ. החברה מספקת את השירותים שלה באיזורים נרחבים בארץ ובעיקר באיזור המרכז כאשר המרכז התפעולי של חברת חמישה כוכבים ממוקם בעיר פתח תקווה.

ניקוי שטיחים ביתי עם חומרי ניקוי ייעודיים

הדרך לנקות את השטיח שלכם עוברת קודם כל בבדיקה מדוייקת של איש מקצוע. איש המקצוע המתמחה בניקוי שטיחים ביתי, יגיע אליכם לבדיקת סוג הבד ומצב השטיח. לאחר הבדיקה, הוא יציע לכם את תוכנית הניקיון המתאימה במיוחד לסוג השטיח שלכם. לאחר הבדיקה של סוג הבד, איש המקצוע יקבע האם הניקיון יכול להתבצע בבית שלכם או שיש צורך באיסוף השטיח למקום אחר לביצוע שירות הניקיון.

הזמנת שירות ניקוי שטיחים בעבודת יד

להזמנת שירות מקצועי לניקוי שטיחים בעבודת יד, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע כאן בראש האתר, או לחילופין שלחו את הפרטים האישיים שלכם דרך טופס רישום הפרטים המופיע בתחתית האתר. צוות חברת חמישה כוכבים ישמח להגיע עד אליכם ולבצע ניקוי יסודי של כל סוגי השטיחים עד לחידוש השטיחים עם תוצאה מרהיבה.

תוכן עיניינים

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב facebook
Facebook

צרו איתנו קשר בטופס

שירותי החברה

Call Now Button